close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג לאירועים – איך בוחרים קייטרינג לאירוע שלנו

מערכת שורשיח ניסן, תשפד26/04/2024

כשאנחנו ניגשים לתכנן אירוע, עלינו להקפיד ולבחור חברת קייטרינג שתתאים לאופי שלו וכן לסוג הקהל שאמור להתארח בו. לכן אנחנו יכולים למצוא הבדלים בין חברות שונות

תגיות:
צילום: freepik

אחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות כשאנו ניגשים לתכן אירוע מסוים, הוא להזמין שירות קייטרינג. מדובר בספקים משמעותיים וחיוניים שאחראים על חלק מהותי מאוד בכל סוג של אירוע. זה נכון כשמדובר על אירוע פרטי וזה נכון גם כשמדובר על אירוע עסקי או אחר.

כשאנחנו ניגשים לתכנן אירוע, עלינו להקפיד ולבחור חברת קייטרינג שתתאים לאופי שלו וכן לסוג הקהל שאמור להתארח בו. לכן אנחנו יכולים למצוא הבדלים בין חברות שונות ויתרה מזו, אפשר למצוא הבדלים בין תפריטים של אירועים שונים. עלינו לדעת כיצד להתאים את התפריט שאנחנו מבקשים להזמין, לסוג האירוע שבכוונתנו לערוך.

לדוגמא, אם אנחנו מזמינים שירותי קייטרינג לשבת חתן, זה ייעשה בצורה שונה מאשר הזמנת שירותי קייטרינג לבר מצווה או לאירוע אחר. זה נובע מהעובדה מכך שהאירועים הם בעלי אופי שונה, נערכים בימים שונים והדרישות אליהם שונות. למשל, באירוע שבת חתן אנחנו לא יכולים להשתמש בשירותי החברה באופן מלא ועליה לספק לנו את המנות יום לפני עם פתרונות אחסון מתאים.

לעומת זאת, שירותי קייטרינג לבר מצווה או מגוון אירועים אחרים, אפשר שהחברה תספק לנו את המנות בזמן אמת, כולל שירותי מלצרות וכל מה שנדרש בשביל שנוכל להציע לאורחים שלנו תפריט עשיר, מגוון וטעים.


דברים שיכולים לעזור לנו בתהליך הבחירה
באופן טבעי, הדבר הראשון שעלינו לבחון כשאנו ניגשים לבחור חברת קייטרינג לשבת חתן או לאירוע אחר, זה טיב המזון שהיא מספקת והגיוון של התפריט. אנחנו צריכים לבחור חברה המסוגלת לספק לנו תפריט עשיר ומגוון, תפריט הכולל מנות פתיחה, סלטים, מנות ראשונות,, מנות עיקריות, תוספות, קינוחים ועוד. אנחנו צריכים לוודא שבכל אחד מהחלקים יש אופציות שונות לבחירה, וכמובן שהמנות עשויות מחומרי גלם איכותיים וטריים.

הדבר השני שאנחנו צריכים לבחון הוא טיב השירות של החברה, לפני ובזמן האירוע. עלינו לשים לב איך החברה יוצרת איתנו את התפריט לאירוע, אם אנחנו יכולים לבדוק את המנות שלה (ערב טעימות), האם היא נענית לבקשות שלנו וכיצד היא עוזרת לנו לקדם את הארגון לאירוע מהצד שלה. כמובן שהיא צריכה להיות מסוגלת לספק שירות לאירוע בסדר גודל שאנחנו מארגנים, מבחינת כוח אדם, ציוד וכל דבר אחר.

הדבר השלישי הוא לבחון מה בדיוק החברה מציעה לנו שמספק לנו ערך נוסף. ישנן הרבה מאוד חברות קייטרינג, אם אנחנו רוצים להציע לאורחים שלנו משהו מיוחד ויוצא דופן, אזי שעל החברה להציע לנו דבר ייחודי, שונה, משהו שייתן את הערך הנוסף לאירוע. כך כשהאורחים יצאו ממנו, הם יזכרו אותו לטובה, בין היתר בזכות מה שחברת הקייטרינג עשתה.

חשוב לומר, בסוף הכל שאלה מה אנחנו מחפשים ואיזה תקציב אנחנו מוכנים להשקיע. מהצד השני, זה תלוי מה חברת הקייטרינג מוכנה לספק לנו ועד כמה היא יכולה לעשות זאת בצורה מקצועית.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה